Us RMČ 000201/2021
Městská část Praha 17
85. jednání Rady městské části
ze dne
Usnesení
Us RMČ 000201/2021
„MŠ Španielova 1316, Praha 6 – Řepy, rekonstrukce topného systému – DPS II.“ (služby) - přijetí nabídky
Rada městské části
                    1. projednala
                    
                        
                
                            přijetí nabídky (v rámci veřejné zakázky na služby, zadané jako zakázka malého rozsahu) dle § 122 (2) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek :
- přijetí nabídky uchazeče - CERGO ENERGY s.r.o., IČ 03242919
 
- nabídková cena (DPS) bez DPH 76.000,00 Kč vč. DPH 91.960,00 Kč
 - nabídková cena (autorský dozor) bez DPH 600,00 Kč/hod vč. DPH 726,00 Kč/hod
 - záruční doba 60 měsíců
 - doba realizace od 1.8.2021 do 30.10.2021
 
                    2. rozhodla
                    
                        
                
                            o přijetí nabídky (v rámci veřejné zakázky na služby, zadané jako zakázka malého rozsahu) dle § 122 (2) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek :
- přijetí nabídky uchazeče - CERGO ENERGY s.r.o., IČ 03242919
 
- nabídková cena (DPS) bez DPH 76.000,00 Kč vč. DPH 91.960,00 Kč
 - nabídková cena (autorský dozor) bez DPH 600,00 Kč/hod vč. DPH 726,00 Kč/hod
 - záruční doba 60 měsíců
 - doba realizace od 1.8.2021 do 30.10.2021
 
                    3. pověřuje
                    
                        
                
                            starostku Mgr. Alenu Kopejtkovou k podpisu:
- oznámení o výběru dodavatele
 - smlouvy o dílo schválené kompetentními osobami
 
                    4. ukládá
                    
                        
                                                                    
                                            
                
                                        OÚRI zajistit vše potřebné
| Zodpovídá: | Ing. Alois Podaný, Vedoucí odboru územního rozvoje a investic | 
| za zajištění procesu zakázky | |
| Zodpovídá: | Mgr. Iveta Kočová, DiS., Vedoucí kanceláře starostky | 
| za podpis oznámení o výběru dodavatele a smlouvy o dílo | |
| Zodpovídá: | Ing. Petra Kiliánová, Vedoucí odboru ekonomického | 
| za zajištění procesu financování | 
Usnesení - Schváleno (Pro: 5, Proti: 0, Zdržel se: 0, Poznámka: )