Us RMČ 000201/2021

Městská část Praha 17

85. jednání Rady městské části

ze dne

Usnesení

Us RMČ 000201/2021

„MŠ Španielova 1316, Praha 6 – Řepy, rekonstrukce topného systému – DPS II.“ (služby) - přijetí nabídky

Rada městské části

1. projednala

přijetí nabídky (v rámci veřejné zakázky na služby, zadané jako zakázka malého rozsahu) dle § 122 (2) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek :

  1. přijetí nabídky uchazeče -  CERGO ENERGY s.r.o., IČ 03242919
  • nabídková cena (DPS) bez DPH 76.000,00 Kč vč. DPH 91.960,00 Kč
  • nabídková cena (autorský dozor) bez DPH 600,00 Kč/hod vč. DPH 726,00 Kč/hod
  • záruční doba 60 měsíců
  • doba realizace od 1.8.2021 do 30.10.2021
2. rozhodla

o přijetí nabídky (v rámci veřejné zakázky na služby, zadané jako zakázka malého rozsahu) dle § 122 (2) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek :

  1. přijetí nabídky uchazeče -  CERGO ENERGY s.r.o., IČ 03242919
  • nabídková cena (DPS) bez DPH 76.000,00 Kč vč. DPH 91.960,00 Kč
  • nabídková cena (autorský dozor) bez DPH 600,00 Kč/hod vč. DPH 726,00 Kč/hod
  • záruční doba 60 měsíců
  • doba realizace od 1.8.2021 do 30.10.2021
3. pověřuje

starostku Mgr. Alenu Kopejtkovou k podpisu:

  1. oznámení o výběru dodavatele
  2. smlouvy o dílo schválené kompetentními osobami
4. ukládá

OÚRI zajistit vše potřebné

Zodpovídá:  Ing. Alois Podaný, Vedoucí odboru územního rozvoje a investic
  za zajištění procesu zakázky
Zodpovídá:  Mgr. Iveta Kočová, DiS., Vedoucí kanceláře starostky
  za podpis oznámení o výběru dodavatele a smlouvy o dílo
Zodpovídá:  Ing. Petra Kiliánová, Vedoucí odboru ekonomického
  za zajištění procesu financování

Usnesení - Schváleno (Pro: 5, Proti: 0, Zdržel se: 0, Poznámka: )