Tajemník/tajemnice Úřadu MČ Praha 8 - Ďáblice.

Starosta MČ Praha-Ďáblice vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících núzemních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA OBSAZENÍ ÚŘEDNÍHO MÍSTA:
Tajemník/tajemnice Úřadu městské části Praha-Ďáblice

Místo výkonu práce:

  • Městská část Praha-Ďáblice.

Pracovní poměr:

  • na dobu neurčitou.

Předpokládaný vznik pracovního poměru a nástup:

  • dle dohody, po ukončení výběrového řízení.

Platové podmínky:

  • dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, ve znění pozdějších předpisů, zařazení do 13. platové třídy. Osobní příplatek bude stanoven dle schopností, výkonu a aktivit a může být přiznán až do výše 100% platového tarifu nejvyššího platového stupně ve 13. platové třídě, dále je přiznán příplatek za vedení. Odměny jsou poskytovány podle dosažených pracovních výsledků.

Sjednaný druh práce a bližší popis pracovní pozice:

  • plnění úkolů tajemníka Městské části Praha – Ďáblice dle zákona č. 131/2000 Sb., o hl. m.Praze, a obecně závazné vyhlášky č. 55/2000 Sb., kterou se vydává Statut hl. m. Prahy,
  • ve znění pozdějších předpisů, řízení úřadu městské části
  • komplexní zajišťování pracovněprávních vztahů zaměstnanců městské části,
  • tvorba, naplňování a zabezpečování koncepce rozvoje úřadu městské části,
  • komplexního zajištění přenesené působnosti, výkon státní správy,
  • zajištění naplňování usnesení, doporučení a pokynů orgánů městské části a naplňování
  • strategických cílů městské části,
  • příprava podkladů a účast na zasedáních zastupitelstva a schůzích Rady MČ.

Zákonné předpoklady pro přijetí a pro výkon funkce:

  • občanství České republiky nebo jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu,
  • který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě cizinec,
  • který má v České republice povolen trvalý pobyt,
  • zletilost,
  • svéprávnost,
  • bezúhonnost,
  • znalost českého jazyka,
  • tříletá praxe v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce, a to
    • o jako vedoucí zaměstnanec, nebo
    • Ο při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku
    • nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, nebo
    • ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce,
  • neexistence překážek dle § 2 zákona č. 451/1991 Sb.

Požadované vzdělání:

  • vysokoškolské nebo středoškolské ukončené maturitní zkouškou.

Požadované znalosti, kompetence a vlastnosti:

  • znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednicích územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, výhodou; vedoucí úřadu je povinen ukončit vzdělávání vedoucích
  • úředníků do 2 let ode dne, kdy začal vykonávat funkci vedoucího úředníka,
  • znalost zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a souvisejících právních předpisů,
  • znalost zákona č. 131/2000 Sb., zákon o hl. m. Praze,
  • znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád,
  • znalost stěžejních právních předpisů v oblasti veřejné správy,
  • znalosti v personální oblasti,
  • manažerské, organizační a řídící kompetence,
  • spolehlivost, samostatnost, důslednost, komunikativnost,
  • řidičské oprávnění skupiny B,
  • dobrá znalost práce na PC (Word, Excel),
  • vysoké pracovní nasazení, psychická odolnost.

Doporučené znalosti a zkušenosti, které jsou výhodou:

  • praxe ve veřejné správě,
  • vzdělání v oboru veřejná správa, právo nebo ekonomie,
  • znalost spisové systémů spisové služby,
  • osvědčení o absolvování vzdělávání vedoucích úředníků a vedoucích úřadů,
  • znalost anglického jazyka.

Nabízíme:

  • různorodou práci a stabilní zázemí v oblasti samosprávy a státní správy v pracovním poměru
  • na dobu neurčitou,
  • motivující finanční ohodnocení s možností platového růstu,
  • osobní rozvoj a vzdělávání,
  • příjemné pracovní podmínky, samostatnou kancelář,
  • podporu ze strany vedení MČ,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 2 dny sick days,
  • příspěvek na stravování,
  • příspěvek na kulturu a zdraví,
  • příspěvek na dovolenou,
  • penzijní připojištění.

Náležitosti přihlášky:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a občanství, jde-li o cizince číslo dokladu o
  • povolení k trvalému pobytu,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno připojit tyto doklady a dokumenty:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních
  • zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též
  • obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad
  • domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • doklady o splnění zákonných předpokladů (viz výše),
  • motivační dopis,
  • vlastní koncepce řízení úřadu (max. 3 strany).

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit do 30.9.2025 těmito způsoby:

  • v uzavřené obálce na podatelnu ÚMČ Praha-Ďáblice, Osinalická 1104/13, 182 00, Praha-Ďáblice nebo
  • prostřednictvím datové schránky Městské části Praha-Ďáblice ID: dkvbw9b nebo
  • prostřednictvím e-podatelny emailem opatřeným kvalifikovaným elektronickým podpisem.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrového řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. V Praze dne 30.7.2025

Vytvořeno: 30.7.2025