Úřad městské části Praha-Klánovice
zastoupený tajemníkem ÚMČ Praha-Klánovice v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen zákon)
vyhlašuje dne 3. listopadu 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
Referent/ka úřadu MČ rozpočtu, ekonomiky a majetku
Místo výkonu práce: Úřad městské části Praha-Klánovice
Pracovněprávní vztah: plný pracovní úvazek nebo částečný na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu: 1. 1. 2026 nebo dohodou
Náplň práce:
Zaměstnanec vede účetnictví městské části a zpracovává statistická a finanční hlášení. Připravuje podklady pro zpracování účetnictví, provádí kontrolu a evidenci faktur a zajišťuje realizaci plateb. Dále vede evidenci hmotného a nehmotného majetku městské části, organizuje a zpracovává inventury. Součástí náplně práce je sestavování rozpočtu městské části a kontrola jeho plnění v návaznosti na rozpočet hlavního města Prahy. Zaměstnanec rovněž zpracovává rozpočtový výhled kapitálových výdajů v programu ROZ-GINIS a připravuje daňová přiznání městské části. Zajišťuje fakturaci a předpisy pohledávek z nájemného a místních poplatků. Dále odpovídá za vedení výkaznictví, statistických hlášení a rozborů.
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v aktuálním znění:
- občan ČR, popř. cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR,
- fyzická osoba starší 18 let věku,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- dobrá znalost českého jazyka.
Další požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru (vyšší vzdělání výhodou),
- praxe v oboru účetnictví, ideálně ve veřejné správě,
- znalost právních předpisů souvisejících s účetnictvím územních samosprávných celků,
- praktická znalost práce v systému GINIS (nebo ochota se jej rychle naučit),
- orientace v evidenci a účtování majetku,
- znalost práce s PC (MS Office – Excel, Word),
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a schopnost samostatné práce,
- dobré komunikační dovednosti a týmová spolupráce.
Nabízíme:
- základní plat v platové třídě 10, v souladu s Nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, s postupným přidáním osobního příplatku podle ustanovení § 131 zákoníku práce,
- pravidelné výkonnostní odměny,
- zaměstnanecké výhody (stravenky, dárkové poukázky, 5 dní zdravotního volna),
- práce v menším kolektivu,
- velký prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj.
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis.
K přihlášce připojte:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- motivační dopis,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Vybraný uchazeč předloží doklady podle ustanovení § 6 odst. 4 písm. b) a c) zákona před jmenováním do funkce vedoucího úředníka.
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit písemně na podatelnu ÚMČ Praha-Klánovice, U Besedy 300/8, 190 14 Praha-Klánovice do 18. 12. 2025 do 14:00 hod.
Uzavřenou obálku označte heslem „VŘ referent účetní."
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat a od výběrového řízení odstoupit nebo ho zrušit bez udání důvodu.
V Praze dne 03. 11. 2025
Ing. David Srp, DiS.
tajemník ÚMČ Praha-Klánovice