Nákup nové velkoobjemové požární cisterny - přijetí nabídky na dodávku
Městská část Praha 17
100. jednání Rady městské části
ze dne
Usnesení
Us RMČ 000253/2018
Nákup nové velkoobjemové požární cisterny - přijetí nabídky na dodávku
Rada městské části
1. projednala
v rámci veřejné zakázky na dodávky zadané dle § 56 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, jako nadlimitní zakázku v otevřeném řízení na akci „Nákup nové velkoobjemové požární cisterny":
- přijetí nabídky THT Polička, s.r.o., Starohradská 316, 572 01 Polička, IČ 46508147
- nabídková cena bez DPH 6.389.000,00 Kč, DPH 1.341.690,00 Kč, cena vč. DPH 7.730.690,00 Kč;
- termín dodávky - nejpozději do 100 dní od uzavření smlouvy;
- financování akce:
- účelová dotace z rozpočtu hl. m. Prahy (RO č. 3009) - 7.500.000,00 Kč;
- z rozpočtu MČ Praha 17 pro rok 2018 (RO č. 14) - 230.690,00 Kč,
2. schvaluje
v rámci veřejné zakázky na dodávky zadané dle § 56 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, jako nadlimitní zakázku v otevřeném řízení na akci „Nákup nové velkoobjemové požární cisterny":
- přijetí nabídky THT Polička, s.r.o., Starohradská 316, 572 01 Polička, IČ 46508147
- nabídková cena bez DPH 6.389.000,00 Kč, DPH 1.341.690,00 Kč, cena vč. DPH 7.730.690,00 Kč;
- termín dodávky - nejpozději do 100 dní od uzavření smlouvy;
- financování akce:
- účelová dotace z rozpočtu hl. m. Prahy (RO č. 3009) - 7.500.000,00 Kč;
- z rozpočtu MČ Praha 17 pro rok 2018 (RO č. 14) - 230.690,00 Kč,
3. zmocňuje
p. starostku k podpisu:
- rozhodnutí o výběru dodavatele;
- kupní smlouvy schválené kompetentními osobami,
4. ukládá
OÚRI zajistit vše potřebné.
Zodpovídá: | Ing. Alois Podaný, Vedoucí odboru územního rozvoje a investic |
Zodpovídá: | Radka Khollová, Vedoucí kanceláře starostky |
Zodpovídá: | Ing. Petra Kiliánová, Vedoucí odboru ekonomického |
seznámit s usnesením |
Usnesení - Schváleno (Pro: 5, Proti: 0, Zdržel se: 0, Poznámka: )