Nákup nové velkoobjemové požární cisterny - přijetí nabídky na dodávku

Městská část Praha 17

100. jednání Rady městské části

ze dne

Usnesení

Us RMČ 000253/2018

Nákup nové velkoobjemové požární cisterny - přijetí nabídky na dodávku

Rada městské části

1. projednala

v rámci veřejné zakázky na dodávky zadané dle § 56 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, jako nadlimitní zakázku v otevřeném řízení na akci „Nákup nové velkoobjemové požární cisterny":

  1. přijetí nabídky THT Polička, s.r.o., Starohradská 316, 572 01 Polička, IČ 46508147
  • nabídková cena bez DPH 6.389.000,00 Kč, DPH 1.341.690,00 Kč, cena vč. DPH 7.730.690,00 Kč;
  • termín dodávky - nejpozději do 100 dní od uzavření smlouvy;
  • financování akce:
    • účelová dotace z rozpočtu hl. m. Prahy (RO č. 3009) - 7.500.000,00 Kč;
    • z rozpočtu MČ Praha 17 pro rok 2018 (RO č. 14) - 230.690,00 Kč,
2. schvaluje

v rámci veřejné zakázky na dodávky zadané dle § 56 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, jako nadlimitní zakázku v otevřeném řízení na akci „Nákup nové velkoobjemové požární cisterny":

  1. přijetí nabídky THT Polička, s.r.o., Starohradská 316, 572 01 Polička, IČ 46508147
  • nabídková cena bez DPH 6.389.000,00 Kč, DPH 1.341.690,00 Kč, cena vč. DPH 7.730.690,00 Kč;
  • termín dodávky - nejpozději do 100 dní od uzavření smlouvy;
  • financování akce:
    • účelová dotace z rozpočtu hl. m. Prahy (RO č. 3009) - 7.500.000,00 Kč;
    • z rozpočtu MČ Praha 17 pro rok 2018 (RO č. 14) - 230.690,00 Kč,

 

3. zmocňuje

p. starostku k podpisu:

  1. rozhodnutí o výběru dodavatele;
  2. kupní smlouvy schválené kompetentními osobami,
4. ukládá

OÚRI zajistit vše potřebné.

Zodpovídá:  Ing. Alois Podaný, Vedoucí odboru územního rozvoje a investic
Zodpovídá:  Radka Khollová, Vedoucí kanceláře starostky
Zodpovídá:  Ing. Petra Kiliánová, Vedoucí odboru ekonomického
  seznámit s usnesením

Usnesení - Schváleno (Pro: 5, Proti: 0, Zdržel se: 0, Poznámka: )